poniedziałek, 24 października 2016

Gakkon 3

Gakkon 3


Gakkon – nieduży łódzki konwent odbywający się w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr1. W Łodzi 28 Sierpnia. Konwent był dla części osób jednocześnie zakończeniem wakacji ale też początkiem cyklu konwentowego.

Tegoroczny konwent zapowiadał się dość ciekawie. Mimo w miarę dużego zainteresowania, kolejkon na akredytacji szedł szybko i nie sięgał legendarnych długości.

Inaczej się miało niestety z atrakcjami. Mimo dość dużej ilości atrakcji i całkiem wysokiego poziomu ich prowadzenia, to rozpiska i informator były niestety bardzo nieczytelne .
Na plus zasługują również goście specjalni: Toru, Michał Bańka, Zel, Hybryda’s Nest i TomoNyan.

Niestety byłem tylko na części paneli, to najbardziej podobał mi się panel Dan o organizacji imprez cosplayowych, konkursach cosplay i cosplay Walkach. Ciekawie też wyszła wiedzówka z Ree: Zero prowadzona przez Kuizu, która mnie ostro zagięła XD
Chwilę relaksu zapewniła mi sala 2137 Pro ze swoimi atrakcjami oraz Orzech z panelem „Filmy tak złe, że aż dobre”. Warto było na to pójść :D

Na koniec zahaczyliśmy jeszcze o sesje grupki z Haikyou i o konkurs Cosplay, zdjęcia do obejrzenia w galerii J
Cosplay wypadł całkiem fajnie, a na wielki plus na pewno należy to, że organizacja zagwarantowała przejścia między siedzącymi konwentowiczami.
Sam cosplay był na wysokim poziomie a pandy szalejące na scenie. Skradłyście mi serce <3

Z miejsc gdzie mogliśmy odpocząć i wydać kilka cennych groszy:
Gastronomia, gdzie babel tea w tak gorącą pogodę po prostu królowało, chodź i tak częściej miałem w kubku gorącą kawę XD, oraz sushi i ciasteczkowe rybki które były idealne na wieczorną zakąskę.

Strefa wystawców też wyglądała ciekawie, zawód mój sprawiło duża ilość wolnego terenu na strefie wystawowej i małą różnorodność produktów, którą organizatorzy deklarowali na poprzednich imprezach.

Oprócz wystawców na parterze królowały gry bez prądu, osu oraz strefa gier retro.

Teraz małe podsumowanie organizacyjne.

Konwent wypadł nie najgorzej, chodź dużym problemem w tak upalną pogodę było wywietrzenie sal.
Szkoła według mnie była za duża na taką ilość osób, przez co miało się wrażenie że konwent jest niekiedy wyludniony.
Lokalizacja natomiast nie była zła. Łatwe połączenia komunikacją miejską , bliskość dworca i jedzonka, na plus .
Dużym mankamentem był dla mnie plan atrakcji który niestety gdyby nie mój własny, przysporzył by mi dużo kłopotów.
Dużą wadą dla nas była również komunikacja z organizatorami i brak informacji o nas mimo współpracy, smutek bardzo.
A jak wy oceniacie konwent ?
Karlos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz